Aradi színház, én így szeretlek

Szerettem a Rudolf Hess tízparancsolata című előadásukat, hiszen ekkor lettem szerelmes Harsányi Attilába.
Szerettem Harsányi Attilát a Tótékban.
Szeretem Harsányi Attilát.
Szeretem az aradi színészekben, hogy nem veszik rossz néven, ha egy fesztiválon nem tartanak szakmai megbeszélését az előadásukról. (T.)

Az aradiak előadásainak sötét, groteszk színházi világát.
Olyan szövegekhez nyúlnak, amiket szeretek.
Éder Enikő, Harsányi Attila játékát. (A.)

Jó, hogy nem csak kanonizált szövegekkel foglalkoznak, hanem próbálnak nyitni a kevésbé ismert szövegek felé is. Jó Harsányi Attila is, a játékmódjában talán egyedüli ebben a térségben, ezt a fajta játékstílust nem nagyon követik más színészek. Az aradi Ifeszten finom volt a pizza. (R.)

Szeretem, hogy nagyot akarnak. Ez a Rudolf Hess nagy is volt. Igazából kevesen vannak, de sok mindent meg tudott csinálni ez a kis csapat. Például három éve az Ifesztet.
Kevés színházi emberrel vagyok úgy, hogy megmondhatom, ha gáz, amit csinálnak. De nekik meg tudom mondani, nem veszik sértésnek. (R.)

Fekete Rékát nem ismerem különösebben, de távolról szimpiséget áraszt. Tetszett a Lovak az ablakban című előadásuk. Örülök, hogy Lung Zsoltika is játszik náluk, mert zseniális színész!!! (A.)


Kapcsolódó linkek:
Kritika az előadásról (Gyerekességek)
Beszámoló a szakmai beszélgetésről (Gyerekességek)
Képek az előadásról